הדרך הנכונה לחיפוש אחר עבודה

הדרך הנכונה לחפש עבודה היא לקחת בחשבון את שאיפות הקריירה שלך ואת ההזדמנות שיש לענף להציע.

הדרך הטובה ביותר להשיג עבודה היא להיות פתוח למציאת עבודה. זה לא משנה אם אתה מנוסה או מישהו ללא ניסיון כלל, אתה תמיד צריך לחפש הזדמנויות עבודה.

ישנן דרכים רבות שאנשים מוצאים עבודה – נטוורקינג, המלצות אישיות, הגשת מועמדות למשרות באינטרנט, פנייה ישירה לחברות. לא משנה מה הדרך בה תחליטו למצוא עבודה, חשוב שתעשו זאת בהלך רוח חיובי ואל תוותרו כשזה קשה.

למחפשי עבודה חשוב תמיד לחפש עבודה בצורה הנכונה. ישנן אסטרטגיות רבות המשמשות את שוק העבודה כדי לסנן מועמדים פוטנציאליים. אחד מהם הוא שהם שולחים בקשות ואז דוחים אותן מבלי לראות את קורות החיים שלך. תיאור הדרך הנכונה לחפש עבודה תעזור לך להימנע מבעיות אלו.

לפעמים, הדרך הטובה ביותר למצוא עבודה היא לא להגיש מועמדות למשרות בלוחות של “דרושים עובדים”. עם זאת, יש דברים מסוימים שאתה צריך להיות מודע אליהם.

פרקטיקות רעות יכולות להרתיע מעסיקים אפילו מלסתכל על הבקשה שלך. זה כולל שגיאות דקדוק וכתיב לקויות, אי מתן מידע אישי על עצמך או אי מעקב אחר בקשה לאחר הגשתה.

המפתח למציאת עבודה הוא יצירת נטוורקינג עם אנשים מהתעשייה שלך שמגייסים עובדים – כך הרבה קריאייטיבים מוצאים עבודה היום. סוכנויות רבות גם ישכרו פרילנסרים ישירות דרך אתרי האינטרנט שלהם.

איך איך מחפשים?

קשה מאוד למצוא עבודה בימים אלה, אבל זה עדיין אפשרי. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שהעבודה שלך מדברת בעד עצמה ותשיג לך את הראיון שמגיע לך – התמקד באיכות על פני כמות.

חשוב לשמור על עקביות ולהמשיך להגיש מועמדות לתפקידים אלו. זו בדרך כלל הנקודה שבה אנשים רבים מפסיקים לחפש עבודה ועוברים במקומם במהירות את תהליך הגיוס.

מצד שני, אם אין לך מספיק ניסיון ואתה רוצה להתחיל מאפס, עדיף להיות כנה לגבי המצב שלך ולבקש עצות איך לשפר אותו לפני שמחפשים עבודה. אם אין מישהו ברשת שלך שיכול לעזור בצעד זה, שקול למצוא מישהו שיש לו ניסיון במציאת עבודה ושוחח איתו.

הדרך הנכונה לחפש עבודה היא:

*הגדר את פרופילי המדיה החברתית המקצועית שלך

*חפש משרות פנויות בפורטלים רלוונטיים כמו Monster, Indeed ו-Careers360

*שלח את קורות החיים שלך לחברות שמעניינות אותך באמצעות אנשי קשר מתאימים (למשל, משאבי אנוש)

*פנו למנהל הגיוס לפני הראיון

מה משפר את קורות החיים?

קורות חיים מוצלחים אינם קשורים רק לניסיון העבודה שלך, אלא גם לאופן שבו אתה מציג את עצמך ואת כישוריך.

קורות חיים יעילים מדגישים מה עשית ומה אתה יכול לעשות עבור מעסיק. זה מדגיש את ההישגים שלך. בנוסף למידע אישי כגון השכלה וניסיון בעבודה, מעסיקים ירצו לדעת על הסמכות או תארים שהושגו ממוסדות בעלי מוניטין. הם עשויים גם לשאול שאלות מדוע המועמד עוזב את התפקיד הנוכחי אם הם מחליפים קריירה או עוברים מארגון ללא מטרות רווח.

יש שפע של משרות והזדמנויות באינטרנט ובאופן לא מקוון, אבל לא כולן באמת שוות את הזמן שלך. הנה איך אתה יכול לזהות את הנכונים.

יש אנשים שנוטים לחשוב יותר מדי על מה שהם צריכים לעשות בעתיד במקום לנקוט בפעולה עכשיו. האינטרנט הפך את זה לנו הרבה יותר קל לקבל הכל בהישג יד היום, אבל לפעמים אנחנו צריכים לקחת צעד אחורה ולחשוב על מה שבאמת חשוב בחיים – כמו האושר שלנו!

ישנן דרכים רבות ושונות למציאת עבודה. אנשים רבים אינם יודעים מהי הדרך הנכונה.

אין תשובות קלות במציאת עבודה. אבל יש כמה קווים מנחים שיכולים לעזור לך למצוא את העבודה הטובה ביותר עבורך.

אם אתה מחפש עבודה זמנית, חשוב להיות פרואקטיבי ולא תגובתי בחיפוש שלך.

זה אומר שאתה צריך לערוך מחקר על אפשרויות תעסוקה שונות, לא להמתין למזל או אימייל מחברה שמזדמנת לעבוד בזמן שאתה במקרה רואה את פרסום העבודה שלה בפלטפורמות מדיה חברתית כגון LinkedIn ו- Glassdoor.

הדרך הנכונה לחפש עבודה היא על ידי חיבור לאנשים שיכולים לעזור לך.

כשזה מגיע למציאת העבודה הבאה שלך, זה עוזר להיות מוכן עם הכישורים הנכונים. אתה צריך להיות בעל כישורי כתיבה ותקשורת מוצקים, להיות מסוגל לעבוד מרחוק, ולהיות בעל מכתב המלצה שמושך תשומת לב. באשר לטעויות שאנשים עושים בדרך כלל בתהליך חיפוש העבודה שלהם, אל תתמקד יותר מדי בשכר. אם אתה רוצה משהו ספציפי בעבודה הבאה שלך, חקור מה אתה מחפש מבעוד מועד ולמד כיצד למצב את עצמך כמומחה בתחום זה.

לסיכום

תהליך מציאת עבודה יכול להיות קשה. לא תמיד קל לדעת היכן נמצאות ההזדמנויות הטובות ביותר. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על העבודה שהכי מתאימה לך.

קורות החיים שלך צריכים לכלול ניסיון רלוונטי, אבל גם להראות עד כמה כל סט מיומנויות יהיה יצירתי וייחודי עבור החברה שאתה רוצה לעבוד בה.

הדרך המסורתית למצוא עבודה היא על ידי פרסום קורות החיים שלך על לוחות דרושים והמתנה לתגובה. אבל זה לא מבטיח שתקבל את העבודה המדוברת או שהיא בתחום שלך.

הדרך הנוספת לחפש עבודה היא באמצעות מדיה חברתית, רשתות ומפגש עם אנשים באופן אישי. כך תוכל לברר לאיזה סוג חברה אתה פונה, מה תהליך הגיוס שלה ואם הם מתאימים לך עוד לפני שתמלא טופס בקשה.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Leave a Replay

About Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

התחברו לערוץ שלנו

הרשמה לניוזלטר