יודעים מהי פסיכותרפיה? עכשיו הגיע הזמן להיות פסיכותרפיסט

אם אתם יודעים מהי פסיכותרפיה, אתם צריכים לעבור לשלב הבא שבו אתם צריכים למצוא פסיכותרפיסט שאמור ללוות אתכם לכל אורך הדרך. עליהם לזכור כי על מנת שתוכלו להצליח בטיפול, אתם תהיו חייבים להיעזר במטפל שמתאים לכם – כזה שיגרום לכם לפתור את כל הבעיות. אם לא תבחרו את הפסיכותרפיסט הנכון, אתם עשויים למצוא את עצמכם מדשדשים במקום – ולא באמת מצליחים לפתור את הבעיות שמציקות לכם.

אז רגע לפני שאתם מתחילים טיפול פסיכותרפי, המשימה הראשונה שלכם היא לבחור את המטפל. מדובר על המשימה החשובה ביותר שנמצאת בידיים שלכם, כי אחרי שתבחרו את המטפל – אתם תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם בידיים הכי טובות. מהן הקריטריונים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לב? המאמר הבא יסייע לכם ללמוד איך תוכלו לבחור פסיכותרפיסט שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

תבחרו להיות פסיכותרפיסט מוסמך

עכשיו שאתם יודעים מהי פסיכותרפיה, כעת אתם מבינים כי אתם צריכים לבחור באיש מקצוע שמנוסה בתחום הספציפי הזה. לכן בעת הסינון בין אנשי המקצוע השונים, אתם לא יכולים להתפשר על ההסמכה שאותה מחזיק הפסיכותרפיסט. פסיכותרפיסט ללא הסמכה הוא בכלל לא פסיכותרפיסט, אתם צריכים לקחת את זה לתשומת הלב שלכם לכל אורך החיפושים – כי למי שאין תעודה, אין את ההכשרה הדרושה לכם.

תבחרו להיות פסיכותרפיסט עם המלצות

איך תוכלו לסנן בקלות את אנשי המקצוע השונים שרוצים להציע לכם טיפול פסיכותרפי? הדרך היעילה ביותר היא לסנן את אנשי המקצוע השונים על סמך ההמלצות שהם מציגים לכם. פסיכותרפיסט טוב הוא כזה שיש מאחוריו עשרות רבות של מטופלים מרוצים, כאלה שיעשו כל מאמץ על מנת להוקיר לו תודה. פסיכותרפיסט כזה יכול להיות האקס פקטור מבחינתכם, הוא זה שיכול לסייע לכם להתמודד בצורה יעילה עם כל הבעיות ועל כל המצוקות שאתם סוחבים.

תבחרו להיות פסיכותרפיסט שיהיה קל להגיע אליו

זה אולי נראה לכם כמו דבר זניח, אך כאשר אתם נכנסים אל תוך שגרת טיפולים – אתם לא יכולים להתפשר על הנוחות שלכם. אם הבנתם מהי פסיכותרפיה, אז הבנתם כי לא מדובר על טיפול אחד בלבד – אלא על מספר טיפולים שרק באמצעותם תוכלו להחזיר את החיים בחזרה למסלולם. לכן אתם לא יכולים לוותר על הנוחות בהגעה לטיפול, אתם צריכים לדעת שנוח לכם להגיע ונוח לכם לחזור לבית.

תבחרו להיות פסיכותרפיסט שקל להיות עם אינטראקציה טובה איתו

בסופו של יום פסיכותרפיה מתבצעת על סמך השיחה בין המטפל למטופל, וככל שהמטופל יהיה יותר פתוח כך למטפל יהיו יותר כלים לעזור. לכן כאשר אתם ניגשים לבחור פסיכותרפיסט, אתם צריכים לוודא שיש לכם איתו אינטראקציה טובה – כך אתם תרגישו בנוח לשתף אותו בכל מה שעובר עליכם, אפילו בדברים שלא סיפרתם לאף אחד.

רוצים ללמוד פסיכותרפיה? בואו להכיר את תוכניות הפסיכותרפיה ביחידה ללימודי המשך בפקולטה למדעי הרווחה והבריאות באוניברסיטת חיפה: לחצו כאן

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Leave a Replay

About Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

התחברו לערוץ שלנו

הרשמה לניוזלטר