קורות חיים סטודנט

התקופה הסטודנטיאלית היא אחת התקופות המורכבות ביותר בחיים, ומתרחשת בדרך כלל בעשור שבין גיל 20 ל-30. היות והגילאים האלה הם הגילאים שבהם יש גם מרץ גדול לכבוש את העולם ולעבוד קשה וגם רצון גדול ללמוד, רבים האנשים שעובדים תוך כדי הלימודים במגוון משרות שמאפשרות להם את השילוב. על מנת למצוא עבודה יש כמובן להצטייד בקורות חיים מצוינים, ובמאמר זה נתמקד בנושא קורות חיים סטודנט.

כתיבת קורות חיים סטודנט – איך ניגשים לזה?

כתיבת קורות חיים היא אכן עניין מורכב, ויש לגשת אליו בסבלנות ובחכמה על מנת שיצא לכם קובץ מעולה שמאפיין אתכם כראוי. קורות חיים סטודנט, בדומה לקורות חיים אחרים, אמורים להכיל את כל המידע הרלוונטי שיוכל לסייע למעסיק הפוטנציאלי העתידי שלכם לקבל את התמונה המלאה עליכם.

איך קורות חיים מעבירים את ה"תמונה" שלי?

ובכן, קובץ קורות חיים סטודנט מכיל אינפורמציה חשובה כמו תחומי העיסוק הקודמים והנוכחיים שלכם, מסלולי לימוד, שירות צבאי, תכונות אופי וכן רמת השליטה שלכם בתוכנות מחשב שונות. כל המידע הזה שמוגש כמקשה אחת בקובץ קורות החיים מתחיל לבנות את האישיות שלכם, ובהתאם אל הקובץ יוחלט אם להזמין אתכם לראיון אישי ולהמשיך לספר על עצמכם גם בעל פה.

קורות חיים סטודנט – מבנה

בראש קורות החיים ציינו את שמכם המלא ואת פרטי ההתקשרות שלכם. לאחר מכן פרטו, תחת כותרת מודגשת של "ניסיון מקצועי", את העבודות בהן עבדתן בעבר. את סדר העבודות יש לכתוב באופן הפוך, מהעבודה הנוכחית שלכם ועד העבודה הראשונה שלכם. ציינו ליד כל עבודה את השנה או השנים בה או בהן עבדתם באותה עבודה.

לאחר מכן, תחת כותרת "השכלה", פרטו על כל הקורסים והתארים אותם עשיתם. אין צורך כמובן לפרט על קורס פיסול מכיתה ח', אבל קורסים מקצועיים ותארים אקדמאיים הם לגמרי מבוקשים כאן.

בשלב זה תפרטו את השירות הצבאי שלכם. גם כאן ציינו שנים, ומומלץ גם להוסיף ליד כל תפקיד כמה מילים על התכונות שנדרשו מכם על מנת לבצע את התפקיד בהצלחה.

בפסקה נוספת פרטו על תוכנות מחשב בהן אתם יודעים לעבוד וכן על רמת השליטה שלכם בהן, ולסיום ציינו כמה תכונות אופי, כישורים ויכולות אישיות שיחתמו את הקובץ בפאן קצת יותר אישי.

קורות חיים סטודנט – הכרטיס שלכם לעתיד

קובץ קורות חיים סטודנט שיהיה בנוי בצורה אינפורמטיבית ומפורטת ברמה הנכונה, יכול לפתוח לכם דלתות לעבודות לא רק לזמן התואר אלא גם לאחרי התואר. בהנחה ותתחילו להשתלב כבר בזמן הלימודים בעבודות שקשורות לתואר או לימודי התעודה שלכם, קיימת סבירות מסויימת שתוכלו להישאר במשרה גם אחרי הלימודים, בהתאם כמובן לאופן ביצוע העבודה שלכם.

אז כתבו קובץ קורות חיים איכותי ומפורט ובצעו את עבודתכם כראוי, ואתם בדרך הנכונה. מאחלים לכם בהצלחה מרובה!

פוסטים אחרונים