הפצת קורות חיים

קורות חיים הם כרטיס הביקור שלכם למקום העבודה העתידי. מקומות העבודה מקבלים מאות אם לא אלפי קבצי קורות חיים, ועל מנת להגדיל את הסיכוי שלכם להצליח ולהתקבל לעבודה שאתם רוצים, תצטרכו להצטייד בקובץ קורות חיים שמנוסח בצורה לא פחות ממעולה. במקביל לזה, מומלץ גם לפנות לחברה של הפצת קורות חיים, שתוכל להפנות את קורות החיים שלכם למשרות נוספות.

כתיבת קורות חיים

לפני הפצת קורות חיים, נדאג ראשית לקורות חיים מעולים. איך עושים את זה? ובכן, כתיבת קורות חיים עשויה להיות משימה לא פשוטה, אבל לשם הפצת קורות חיים רלוונטית כדאי להשקיע בה זמן ומאמץ.

קורות החיים שלכם צריכים להיות בנויים על פי פורמט מסודר, הכולל פרטי התקשרות, רשימת עבודות שעבדתם בהם לאורך החיים, המסודרת לפי סדר כרונולוגי הפוך, מהעבודה האחרונה שלכם ועד העבודה הראשונה, השכלה – קורסים, תארים ועוד, פירוט על השירות הצבאי, פירוט על רמת השליטה בתוכנות המחשב השונות, וכן תכונות אופי בולטות שלכם שכדאי שהמעסיק ידע עליכם.

הפצת קורות חיים – מה זה אומר ולמה זה טוב?

לתחום הפצת קורות חיים משתייכות עשרות חברות שבהן תוכלו להיעזר. חברות אלו אחראיות על הפצת קורות חיים של אנשים רבים. למה? ובכן, השוק התעסוקתי הוא שוק שמורכב מהמון אנשים והמון משרות, והכניסה אליו הרבה פעמים מהווה עבודה קשה בפני עצמה. הפצת קורות חיים יכולה לסייע בהגעה למספר גדול יותר של משרות, ובהתאם לכך להגדיל את הסיכוי שלכם להתקבל לאחת מהן.

חיפוש עבודה

חיפוש עבודה יכול ורצוי שיתקיים גם באופן עצמאי, אבל חשבו לרגע עד כמה מצומצמת היכולת שלכם להגיע למגוון רב של משרות. היום אנחנו מחפשים משרות בעיקר דרך הרשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, אבל חברות שמתעסקות בהפצת קורות חיים מקבלות גם הן פניות מחברות שמחפשות עובדים, ויכולות לבצע את התיווך בין החברה לבין מחפש העבודה.

הפצת קורות חיים יכולה לפתוח בפניכם עולם חדש של משרות שלעולם לא הייתם שומעים עליהן לולא החברות העוסקות בכך. לאור העובדה הזו, הפצת קורות חיים הולכת ונהיית פופולרית, ומהווה היום דרך לגיטימית לחלוטין לחיפוש עבודה.

אוקיי, הפצת קורות חיים טובה לי, מה עכשיו?

עכשיו מגיע החלק החשוב. קראו את קובץ קורות החיים העדכני ביותר שקיים אצלכם. לאור הזמן שעבר, בדקו האם הוא עדיין רלוונטי או שהוא זקוק לשיפוץ. חשבו על מה עשיתם בזמן האחרון, במה עבדתם, מה למדתם, ואיך עוד אפשר לתבל את קורות החיים שלכם ככה שיהיו הבולטים מבין קורות החיים שמתקבלים אצל המעסיקים.

עברתם על קובץ קורות החיים ובדקתם שהוא עדכני? מעולה! עכשיו כל מה שנשאר זה לשלוח אותו לחברת resumeonster שמפיצה אותו בין עשרות מעסיקים שונים, במטרה למצוא לכם את העבודה הבאה שלכם. בהצלחה!

פוסטים אחרונים